KOMENTARZE do: Pomarańcze przeciw dolarom

Może nie wypada
wypowiadać się przed Adresatem, jednak Kanada i dla mnie ma smak bogactwa, pamarańczy i soczystej zieleni.
Beautiful British Columbia... papier kredowy, piękne zdjęcia i wspomnienia świętej pamięci Ciotki mojego Taty.
Pozdrawiam niedzielnie.

2009-02-01 10:46 AgnieszkaZet 47 1751 zablokuj Od A do Zet (nabytego) odadozet.salon24.pl
...

Wypada jak najbardziej :)
Adresat pewnie nie odpowie, gdyż nie ma ani takiej technicznej możliwości, ani pewnie ochoty na udzielanie się w s24, z którego odszedł... Wiem jednak, że notkę przeczyta, i że będę o tym wiedzieć :)
Agnieszko, tak daleko (BC) osobiście nie dotarłam, jak wiesz. Nie mam jednak wątpliwości, że to piękne miejsce jest. CAŁA KANADA jest bowiem piękna, i Bogiem a prawdą - jak dla mnie - trochę... hm, monotonna. Choć nie wykluczam, że okiem emerytki inaczej spojrzałabym na ten kraj.
A więc: pozdrawiam kanadyjsko :)

2009-02-01 11:16 prowincjałka 29 1948 zablokuj rzeczy drugie prowincjalka.salon24.pl
...

Prowincjałko,
Twoje "żywe" opowieści w kontraście do tych zdjęć, na których czas kiedyś stanął... aż chce się więcej :)

2009-02-02 12:33 SławekP 12 1659 zablokuj Wiara i Rozum teista.salon24.pl
...

SławkuP,
Będzie więcej - mam sporą listę tematów jeszcze z etapu "rzeczy pierwszych", a widzę, że nowe też pączkują na bieżąco. Nie mogę jednak obiecać, że zdjęć wystarczy do wszystkich z nich :) Pozdrawiam i zapraszam niebawem :)

2009-02-02 17:35 prowincjałka 29 1948 zablokuj rzeczy drugie prowincjalka.salon24.pl


TEKST - tutaj


.